BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 24, 2012

UNTUK MAMA... 

haishh... sekarang umur aku dh nk msuk 20 thn... pejam celik pejam celik dh 20 thn mama ngn abah besarkan aku... Ntah nape tetiba nk post bnd sensitif mcm ni.. hadoiyaiii.. 
nway terima ksih la kat mama. even mama seorg ibu yg bekerjaya, sibuk berpersatuan, berakitiviti masjid sana sini tp die adalah ibu yg tebaik untuk aku dn adik beradik yang lain. since ddk kat luar semester ni mcm2 nk kne guna.. First ari tuh aku menangis2 sbb mama suruh bawk motor angah yg x berapa nk elok tu... smpai sini mcm2 plak jd kat motor tu... abis duit kat die je... n at last mama hadiahkan sebuah kereta yang plg comel utk aku pergi menuntut ilmu... VIVA baru utk aku .. n mama sush payah dtg ke sg.petani semata2 utk settle kan pasal keta...mula semester ari tuh aku asyik nagis je... x tau la kenapa sbb aku ni rasa aku susahkan mama n abah agaknya... Bersyukur sgt.. aku akan balas jasa mereka 1 hari nnt tp bukan dgn sebuah kereta tp sebuah kejayaan dn doa yang akan jd bekal untk ke Akhirat kelak.. Mama terima kasih atas semuanya, cikin pernah buat mama menngis dulu, dn cikin sekarang nk buat mama tersenyum. x nk lg mama sush hati. Terima kasih atas kasih sayang yg diberi walaupun mama sibuk dgn kerjaya mencari rezeki untuk kami adik beradik. Utk Abah juga, pesanan dn ilmu tetap didalam hai dn diamalkan. Anakmu ni mengerti bahawa Abah nk menjaga kami adik beradik. I love u... :)

No comments:

Post a Comment