BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 26, 2011

inilah aku...
bleh aku jd seorg yg hebat satu masa nnt???
msti bleh kn,, x da yg mustahil dlm hdup ni walaupun bnyk kali aku terjatuh..
tp yg penting aku ada mama n abah yg jd penguat buat aku,,
walaupun mrk jauh di selatan tp itu la yg mbuatkan aku lbh bersemangat
buat ape mama abah anta jauh2
sdgkan aku tetap lemah mcm dulu...
aku x nk bnda dulu jd lg..
aku msti kejar impian aku yg x da sorg pun yg tahu..
dan hnya Allah sje yg tahu...
Dia kekuatan ku...,
pejam celik,
dh semester aku ddk disini...
mcm kejap sgt2..dh lama dh jgk tp kejp je rasanya...
... aku ingin jd seorg hamba Allah yg hebat...
apa mksudnya???
H.E.B.A.T..
H : hati yg cekal dan kuat,, suci dn terang hatinya
E : Excellent dlm ape jua kerja aku lakukan... kerja yg hebat
B : Boleh semuanya... yakin kan hati anda boleh buat... Boleh!!!
A : Antara yg terbilang antara yg cemerlang
T : Tdak mudah putus asa... kuat... tabah.. Think positively...u can do it!!!!

No comments:

Post a Comment