BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 9, 2010

Finally...Alhamdullilah :)

Alhamdullilah...finally result keluar jgk...
dr semalam lg kot nk tgk
ada kata dh keluar padahal blum..rupenya die anta kt email kita..
huhhh!!! mula2 x sgka la ada
skali pg td saja la bkk email...haha sekali resut ...

Ya Allah syukur sgt..pointer leh la thn...dpt Dean List ..
alhamduilah syukur sgt2...
org first tau adalah mama..
huhuhh bonda yg tercinta tau dulu...
pas2 kwn2
pas2 abah sbb abah bgn lmbt hhehehe
pas2 baru la die tau..

Suka tgk mama bila dgr result ak baik...
itu je yg aku mampu..
x dpt nk bg 4.oo sbb mmg dh agak csc tu dpt B ..
x pe la...itu je rezeki dr Allah n aku syukur sgt...

tp ini bkn mksudnya pejuangan terhenti setakat ini...
Actually aku nk bls jasa mama n abah dgn kejayaan aku...
tp pejalanan itu msih jauh...
bnyk lg kne aku tempuhi...
Isyaallah mama , abah,, doa kalian sentiasa mengiringi anakmu ini...
aku x mampu beri yg lain...
cume kejayaan ini shj
aku kne kekalkan prestasi ini...
itu yg aku kejarkan sekarang....

Nk tebus semula kegagalan masa lalu...
aku msih blum berjaya la...
bnyk lg syikin...
sabar k...
"ANUGERAH NAIB CANSELOR "
itu yg aku kejarkan..
masih jauh dan bnyk lg utk capai apa yg ku impikan..:)

Kawan2 sume Alhamdullilah mereka sume ok... result mereke jgk cemerlang
tahniah kwn2...
kita kne tingkatkan lg usaha...
jd kn smua itu pendrong kita nnt..
kita akan belajar sama2 lg k...
tdo sama2
mkn sama2
sayang korg semua...
alhamdullilah,,, kalian sume dh mcm adik beradik buat ikin..
thnx krn Allah mempertemukan kita :)
Tahniah semua...:)

* sayang mama n abah..syukur sgt pd Mu Ya Allah

No comments:

Post a Comment