BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 27, 2010

It'S Ok...

it's ok...
x da pape pun..
sya ok...
awk jgn risau k...
x pe..
saya akan cuba menerima keadaan seprti ini..
saya ak cuba menrimanya,..

Nurul Asyikin.."saya hrp awk bertenang k"
x da ape akan jadi..
smua ok...
doakn smuanya selamat,,,

Saya ok awk...
awk pergi la...
saya fhm..
tp ingat pesan saya
buat apepun msti niat kerana Allah...
ingat!!! Allah sentiasa melihat ape yg kita lakukan...
dia sentiasa mendengar ape yg kita perkatakan,,
Jd mohon l pertolongan dari Nya jika awk dlm keadaan yg sush..
dan sentiasa mengingatinya dalam setiap keadaan
saya hnya mampu berdoa dari jauh...

tntg saya??
x pe...
saya ada Mama n abah..
mrk segalanya bg sya..
sya ada kakak dn abang yg syg saya..
awk jgn a risau...
:)
:0
:+
hik3..
ok??
smoga berjaya dan bahagia di dunia dan akhirat...
insyaallah..:)

No comments:

Post a Comment